maanantai 10. kesäkuuta 2013

Jostain se kaikki lähtee

Elikkäs täällä sitä nyt ollaan mun perheen luona ja nää on nyt siis niitä suomalaisia (:

Oon siis nyt nähny mun molemmat ''isäntäperheet'' jenkkimaatilaperheen, jossa vietän 3viikkoa sillä aikaa kun tämä suomalainenlapsiperhe on lomalla suomessa. Molemmat vaikuttaa ainaki tosi mukavilta ja molempien perheiden lapset ollu ihan innoissaan. Jopa nää pienimmät eli 2-vuotiaat kaksoset alkaa jo tulla kunnolla syliin, itkuki jos pääsee niin yhtähyvin mun syli kelpaa kun äidinkin. Täällä se sit ''täytyis'' kokokesä asustaa. Eiköhän tuu onnistuu (: . Lähettiin siis ajaan jfk lentokentältä kohti burlingtonia 2,5h maahanpääsy jonotuksen jälkeen. Oli tosi myöhä ja näin nii etittiin hotelli ja jäätiin nukkuu jetläkkiä pois ja seuraavana päivänä jatkettiin matkaa. Kerettiin ajaan 70mailia ku huomaan, et olin unohtanu mun ipodin sinne hotellille ja eiku takasin. Onneks se löyty ja päästiin näkee samat maisemat uusiks. Tää mun jenkkimaatilaperhe asu siinä matkan varrella, aika lähellä burlingtonia niin käytiin niillä kylässä ja kattomas vähän, et mihis oon sit oikeen menossa. Niitten perheellä on siis 2 hevosta, 2 kania, 2 koiraa, 2 kissaa ja 30 kanaa/tipua + 1 kukko. Ne tytöt lupas opettaa mut ratsastaa 3viikossa..enkä toki pelkää hevosia. Let's see what happens. Loppu matka suju ihan  hyvin ja perillä oltiin joskus siinä kuuden aikoihin sunnuntaina.

Tässä vähän kuva materiaalia matkalta tänne ja sit siitä miltä tää talo näyttää missä siis asustelen.

Sain jo kentällä uusia kavereita! 3-5v tytöt jotka puhu mulle ruotsia, englantia ja suomea, hyvin osasin :D



Se oli sit menoo.
Finnair on kyll hyvä!

siellä menee meijän laukut, tai niin ainaki toivottiin

ensimmäinen ostokseni toisella planeetalla

 Tässä on sit vähän tästä kodista kuvia.

talo ulkoa
talo + vuokra-automme
meijän vuokra-auto
kirjasto/lukuhuone
kirjasto/lukuhuone
eteinen

kaksosten nukkumahuone

vanhemman tyttärenhuone

vanhemman tyttärenhuone

leikkihuone
ruokahuone
keittiö/ruokahuone
olohuone
olohuone
keittiö/ruokahuone
oleskelusiipi/leikkinurkka ja perheen vanhin tyttö Sara

terassi/takapiha
terassi/takapiha
takapiha
rappuset mun valtakuntaan

kellari
mun matalamaja/kellari joka on kokonaan mun käytössä

ikioma vaatekaappihuoneeni
matalamajani + sotku, koska isi oli tääl muutaman yön.
matalamajani + sotku, koska ...
oma suihkuni
oma saunani
oma vessani
matalamajani + sotku, koska...

Oon ehtiny käydä jo ostoksilla walmartissa ja nää pääty mukaan..



kerranki ku on omasuihku nii kait sitä on pakkokaikkee ostaa vaik ei tarviskaa..

söpöjä laastareita nii oli pakko ostaa

unohdin kaikki sukat kotiin...

unohdin bikinit kotiin...

tän sain mun jenkkimaatilaperheeltä tervetuliaislahjaks





Kuvii tulee varmasti viel lisää lapsista ja talosta siinä sivussa, tässä kesän aikana!


-kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti