tiistai 15. tammikuuta 2013

tuhat ilmettä, sata asentoo, yksi paikka, paras seura

Taas yks huikee päivä, muiden joukkoon. Ärsyttävintä ehkä oli se, että heräsin aamul kasilt ihan turhaan ja ihan virkeenä! Koska ''koulu'' alko vast puolkaks.. oi miksi, miksi? Nojaa ainakin söin pitkästä aikaa aamupalaa ja laittauduin ihmisen näköseks, laitoin jopa hameen (en koskaan pidä hameit talvella, enkä julkisilla paikoilla) ;o. Mietin kans et miten ihmeessä, millä järkellä, vaikka herää kuus tuntia aikasemmin ku pitäs olla jossain, niin silti meinaa myöhästyy ja lähen kolmeminuuttia enneku bussi on pysäkillä.

Oon ihan yli aktiivinen kaikis koulujutuis, oon tuutori ja kaikkee, joten kuulun tottakai myös oppilaskuntaan mun neljän rakkaan luokkatoverin kanssa (kukaan ei varmaa koskaan osais yhdistää meitä ja oppilaskuntaa samaan lauseeseen). Nojaa, yleensä niis kokouksis on ihan helmee ku jaksaa kuunnella. Mut sit tänään kun tao ja pirko yhdisty treduks, niin sinne tuli jotain itteensä täynnä olevia, kaikki tietäviä, päteviä ex-taon-oppilaskuntalaisia ja alko keittää, ku ne vaan selitti ja päti ja tiesikaikesta kaiken ja arrg! Jos polttaisin tupakkaa, nii oisin varmaa siinä tilantees polttanu sata putkeen tai jotai. Hengissä selvisin kuitenki ja tiesin et saisin olla pitkästäpitkästä aikaa Niinan kanssa ihan kahden, nii tottakai aika meni nopee. (:

vuosi oli -09
vuosi on -13





Eime sinänsä olla muututtu, vai? Hiusten värit on ainaki vaihtanu päikseen. :D

Oon paras! oon aina sanonu et mun lapsuus koostuu Disneyn ympärille, koska aina kaikissa sukutapaamisissa tai muissa vastaavissa ollaan pelattu jotain otsapeliä disney hahmoilla, katottu disney leffoja, kuunneltu disney musaa, kaikkee. Nii tottakai mää sit voitin Niinan Disney trivial pursuitissa ja annoin sen säälistä voittaa mut, ku pelattiin tasottava kierros. Ja sit vaihteeks yks Nina kaipas seuraa, joten alettiin laittaa itteemme taas ihmisten näkösiks, jotta päästäs lähtee ihmisten ilmoille, vaik mentiinki vaan nukelle.




Koska me molemmat Niinan kanssa rakastetaan ruokaa, nii ei mennä minnekkään ilman ruokaa. Joten tottakai piti mennä kaupan kautta ja ostaa ''vähä'' evästä, meille kaikille kolmelle (; . Ja millanen päivä olis päivä ilman tuhatta ilmettä, sataa asentoo, yhessä paikassa ja parhaassa seurassa? Sitä ei vois kuttuu ees päiväks.

tottakai menin ja pilasin jätkien änäri pelin, ja tottakai kamera meni ja pilas kuvan laadun




Meinasin et oisin lisänny tänne videon, ku tanssitaan tanssipeliä Niinan kanssa, mut se oli liian karu, joten jätän teidän silmät sentään siltä.

btw. tosi ihanaa et mulla on ystävii, jotka jaksaa kattella mua, kuunnella mua ja mun ongelmia ja ylipäätään jaksaa, kiitos niille <3!

Iholla seuraavaks, rakkaan siskoni kanssa >>

natikapy!

-------------------------------------------

tässä taas niitä hyviä asioita mun elämässä:

söin tänään mansikoita. sain tuntee itteni tärkeeks ihmiseks. mulla on bussikortti, ettei mun tarvi jäätyy tonne ulos kylmään vaan voin olla laiska ja matkustaa bussilla.


-kaisa






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti