maanantai 18. maaliskuuta 2013

maalia maalia



Uin tänään aamul vähän kuravedes, oli meinaan aika kurasta!

                           ENNEN                                                                                          JÄLKEEN                               

Tuntu taas niin oudolta kattoo itteensä peilistä! Mut kyllä tämä tästä (: Kampaaja värjäs siis astetta tummemmat, koska lähen sinne reissuun ja siel ne sit vaalenee. Mitäs tykkäätte, ainaki juurikasvu on poissa?

Mulla oli myös se työssäoppiarviointi ja 3K.han sielt sit tuli jees! Ja voiettä aloin itkee ja sit sain mun työpaikkaohjaajalta kiitos lahjan, Dermosilin käsirasvan ja käsisaippuan ja aloin lisää itkee.. Oltiin viel keskusteltu näistä tuotteist ja olin sillee, et joo vois tilaa ja sit sielt ne tullatupsahti.



Hiisun näin pitkästä aikaa ja mikäs sen fiksumpaa ajan vietettä ku nukkua. Ei sillä ettei aika ois muulla tavalla kulunu, mut pienet väsymykset molemmilla nii se oli sit ihan fiksu valinta.
Äskön olin vähän Vougaamassa, tanssissa siis. Ku esityksen yks osa on Vogueta nii nii sit nii. Hirveen on vaikeeta, ei ihan mun juttu, mut kaikkee kannattaa kokeilla.

Jännityskin vaan kasvaa, päivät pitenee ja aika lähtöön lyhenee!

-kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti