sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Tampere-Helsinki-Tallinna ja takas

Perjantaina en sit tehnykkään mitää muuta ku kävin salilla, koska suunnitelmat meni uuiks, koska Hiisu.
Lauantaina olin siis hyvin surullinen, koska kauan odotettu laivareissu ei koskaan menny/menis niinku piti. Tosiaan siis Hiisu, jonka kanssa mun piti sinne laivalle lähtee, niinku yleensäkki. Se sai maalistaudin, eikä päässy nauttii mun seurasta, enkä mää sen.. Nojoo onneks mulla sentään oli rakasihkusiskoni mukana. Olin ihan yllättyny, koska se jakso mua koko matkan ajan! Ja ihan aloin melkei kyynelehtiin, ku Katri sano et rakastaa mua! Hyvin vedettiin siskonkaa aamuun saakka. Meno ei kyll ollu yhtään niin priima ku Hiisunkaa, Tallink Princessillä, edellisinä vuosina, mut hyvin kuitenni selvisin. Oli meinaa laiva täynnä aikas suloisensöpöä ja komeaa poppoota!(; Btw. haluun oppii puhuu jotain murretta silleen kunnolla (savon murre ois hyvä vaihtoehto)!



Mulla ainakin oli kiva, hyvä, rentouttava, menoa täynnä oleva, mukava, hauska, kylmä, hikinen, lämmin, kaunis, jännä jne talviloma (hiihtoloma). 16 päivää ois sit seuraavaan lomaan! U.S.A here we come!

Huomenna alkaa vikat kaks työssäoppiviikkoa, enköhän mää onnistu ihan hyvin (:

Unia!

-kaisa



3 kommenttia:

  1. Lovely Pictures!

    I would appreciate it if you take some time out & visit my blog
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudia xx

    VastaaPoista
  2. Mulla ois sulle haaste mun blogissa! http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi/2013/03/11-things.html :)

    VastaaPoista